20. ledna 2017

Přečtené knihy za rok 2016

To jsou všechno knihy, které jsem stihla přečíst za rok 2016. Já vím, devět knih je málo. Nebyla nálada ani čas. Ale o to více jsem se činila při četbě příběhů na blozích. Ale polepším se. Za rok 2017 jich stihnu víc.
Jinak nelituju žádné knihy, kterou jsem přečetla. Všechny jsou svým způsobem poučné. Některé víc, jiné méně, ale přesto doporučuju.



1) Divoká růže - Bertrice Small
  • 405 stran
  • román pro ženy, historický
2) Pantáta Bezoušek - Karel Václav Rais
  • 245 stran
  • realismus z konce 19 století
3) Královský slib - Philippa Gregory
  • 333 stran
  • historický román
4) Podvody - Judith Michael
  • 369 stran
  • román pro ženy
5) Ocelové město - Jules Verne
  • 105 stran
  • sci-fi, fantasy (?)
6) Patnáctiletý kapitán - Jules Verne
  • 308 stran
  • dobrodružné
7) Vražda pro štěstí - Jan Zábrana
  • 320 stran
  • detektivní
8) Vražda se zárukou - Jan Zábrana
  • 414 stran
  • detektivní
9) Vražda v zastoupení - Jan Zábrana
  • 252 stran
  • detektivní

3 komentáře:

  1. Já tak dlouhý seznam nemám, moc jsem nečetla. Letos to chci ale napravit :P

    OdpovědětVymazat
  2. Doporučuju knihu Infico, je to fakt jízda. Dojde tam k teleportaci vědomí chlapa do těla ženy. Dochází tak ke spoustě vtipných situací. Fakt mě to dostalo. http://www.brokilon.cz/cs/articles/280/petr-hetesa-infico

    OdpovědětVymazat
  3. Znám autory jako Julese Verna, ale ty knížky mě nijak neoslovily. A některé z nich teda ani neznám:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář