22. července 2017

Kreslení do hudby 9 - Vílí květ

Kdo by to byl řekl, že když vytvořím mandalu, která je kreslena víc rukou, než kružítkem, že z toho vyjde tak úhledné dílo, že jo?

a ještě některé jiné písně od této interpretky.

Když ona ta Constanze Spengler má tak zajímavou hudbu. Tedy, když jsem si to pustila prvně, přišlo mi to tak nějak složité pro moje vnímání, všechno stejné. A ještě k tomu všemu nudné. Zkrátka, než jsem se na to naladila, trvalo to několik dní. Ale protože jsem v tom viděla potenciál a cítila z toho konstruktivní vyzařování, tak jsem nad tím nezlomila hůl a pouštěla si jednu píseň po druhé. Přesto že si ty písně jsou opravdu podobné jako vejce vejci, jedna mi přece jen přišla krásnější, než ostatní. A to Kleine Sonnenfee. Tu jsem si zamilovala.
A vlastně tohle je jediný obrázek, který jsem kreslila při více než jedné písni. Možná je to nejlepší. Nevím. Musím to ještě časem vyzkoušet.


3 komentáře:

Děkuji za komentář