12. září 2017

Design 6 - Modrá laguna

Název designu: Modrá laguna
Datum vytvoření: 11.9. 2017
Vyroben pro: http://teprve.blog.cz


18 komentářů:

  1. Hezčí než ten předchozí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, modrotisk je předloha. Modrá je v barevném spektru vrstva dokonalosti. Jak je to v modré, tak je to nejlepší, nejdokonalejší, nejzdravější...

    OdpovědětVymazat
  3. [5]: tak sem.Menu na pravo. Barvy cerna, ruda, bila.
    Gothic- obrazky pripravim na www.lifeofgothicgirl.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. [8]: Jo, viděla jsem to. Ale vrhnu se na to až někdy v příštích dnech. Dneska už nemám inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  5. [9]: super dekuji a udelas mi i na druhy blog? Potom nekdy

    OdpovědětVymazat
  6. [11]: To jsem nevěděla, že jsem tak žádaný člověk v tomto oboru. Klidně udělám.

    OdpovědětVymazat
  7. [12]: uz jsem videla layout pro mne je nadherny mam si ho nastavit ja ci ty?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář