17. února 2018

Design 10 - Zima & Design 11 - Elegante

Název designu: Zima
Datum vytvoření: asi 14. 2. 2018
Vyroben pro: http://teprve.blog.cz

Ten předchozí mlžný design jsem dala pryč, protože mě již po tak krátké době štval. Tedy, ne že by byl hnusný. Nicméně jsem u něj zažívala provozní diskomfort. To jsem to ještě tak neuměla, a tak jsem to vytvořila špatně. Když jsem v nastavení zaklikla "Uchytit", tak jsem ten design měla podivně posunutý a celkově rozesratý. A tak jsem musela dát "Posunovat", protože pak to bylo v pořádku. Samozřejmě jsem to celé musela prodloužit, aby to nevypadalo hloupě. Nicméně jsem neustále musela dbát na to, jestli článek není příliš objemný. A mě sakra nebaví všude rvát tu oddělovací čáru.
A v neděli jsem byla na procházce a vyfotila nějaké snímky se sněhem a už přímo na místě mezi těmi stromy mě napadlo, že tuhle scenérii chci jako vzhled blogu. Bohužel, současný výsledek je už jen slabší verze toho předchozího. Nicméně to nějakou dobu budete muset vydržet, protože si hodlám dát s designy pauzu.



Název designu: Elegante
Datum vytvoření: asi 16. 2. 2018

Tenhle design si ode mě objednala Emo.Gothic.Queen. Moje stálá a jediná odběratelka mnoha přesdívek. Poslala mi na to asi 17 obrázků. Uklidnilo mě až to, když mi napsala, že nemusím použít všechny. A tak jsem je prohlížela a měla jsem vizi. Nápad. Ten nepřijde jen tak. Musí být člověk vhodně naladěn. A stejně mám pocit, že jsem nedodržela zadání. :-)



3 komentáře:

  1. Neboj se moc se mi líbí jak už jsem psala teď jsem úplně bez počítače vyhořel mi a nový ještě nemám takže bloguji z mobilu asi tak a moc děkuji za tvou snahu a práci s obouma designama

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář