29. května 2018

Hodnocení blogu od Erin Dixx

Tak jsem si nechala ohodnotit blog. Já se takových věcí vlastně účastním ráda, protože mě velmi zajímá veřejné mínění. A protože jsem dneska dobře naladěna, dokonce i to písmo jsem zvětšila. I barvu jsem trochu poladila, avšak tak malá změna v odstínu je v podstatě nezaznamenatelná. Ale prý už je to v pořádku. :-) Takže pro příště, 1,09 znaků je ideální velikost. Dobrou noc.



Hodnocení blogu Raja Luthriela www.teprve.blog.cz od Erin Dixx.

První dojem
Nádherné. Miluji tvůj blog. Prostě úžasný dojem. Takže 10/10

Design
Musím uznat že jsi se v designu hodně zlepšila. Oproti tvým dřívějším designum je to velké zlepšení. Chválím tě. Moc se mi líbí. Takže dávám 10/10 i za zlepšení

Články
Tvé články mne baví. Mám ráda tvé fotografie i povídky. Takže dávám 10/10

Menu
Malou upomínku mám. Chce to zvětšit písmo o trochu. A možná trochu jinak barvy aby to bylo lepší. Jinak 7/10

Rubriky
Zajímavé rubriky. A také co mne baví. Jen to chce fakt to písmo jinak super. Dávám 8/10

Přehled blogu
Dobrý super celkové je 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář