3. července 2018

Mezi kapkami deště

Tohle jsou fotky z neděle 24.6. Když jsem vyšla, trochu poprchávalo. Řekla jsem si, že udělám takový kratší okruh. Jen to obejdu okolo kravína a zamířím k domovu.


Tahle fotka je dost podivná. Dalo by se i říci, že by to mohl být pokus o jakousi uměleckost. Kdyby to nebylo tak mázlé, i do designu vy se to dalo nějak použít.


Ale já jsem ani k tomu kravínu nedošla. Po třech fotkách se rozpršelo nějak víc a já to brala jako znamení, že mám jít domů hned. Mám dojem že pršelo až do večera. Radši ani nebudu vymýšlet , co by se stalo, kdybych tak neučinila. Třeba bych jenom byla mokrá a třeba bych zmeškala nějakou událost doma. Sice se tam nic důležitého neodehrálo, ale co kdyby? Ne, už vím. On by se mi namokřil foťák a pak by nefungoval.

1 komentář:

  1. Pěkné, ale ta první na mě působí docela děsivě, nevím proč...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář