28. dubna 2017

Duchové lesa Bor (Dokument)

Jedna z mých sester chodila na střední do Českých Budějovic. Teď tam dokonce žije se svým přítelem, ale to sem nepatří. Jednou se mi zmínila, že za městem je jakýsi velký strašidelný les Bor s poněkud pohnutou minulostí. Les, který prý přitahuje sebevrahy, v němž lidé vídávají přízraky, slýchávají troubení rohů. Jsou i tací, co prý si tam vyšli i jen na procházku a už se nikdy nevrátili. Jiní tam ale zase často chodí na rande a venčit pejsky a nikdy nic podezřelého nezaznamenali. Mě tyhle paranormální věci vždycky zajímaly a proto jsem o pár týdnů později začala vyhledávat informace.
A našla jsem po čase na youtube dokument rozdělený na tři části. I když se během jejich natáčení nic zvláštního nestalo, přesto je zajímavý.




3 komentáře:

  1. V noci bych tam nešel ani za nic!!..Takovéhle strašidelné lesy, to je skutečný záhadolam, protože nikdo přesně neví, co se tam děje. Slyšela jsi například o lese "Aokigahara" v Japonsku?? Přezdívaný též jako "les sebevrahů".

    OdpovědětVymazat
  2. podívejte se prosím na můj blog
    díky

    OdpovědětVymazat
  3. Jdu koukat, doufám že se nebudu moc bát

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář