20. června 2017

Kreslení hudby 7 - Dobytí ráje


Tuhle píseň jsem poprvé slyšela od Daniela Hůlky. Je to docela zdařilá předělávka. Ale hlavně ta melodie mě uchvátila. Dokonce jsem dlouhou dobu žila v utkvělé představě, že jí snad napsal Giuseppe Verdi. Nevím proč. Možná mi to svou podstatou připomnělo tohle. Ale jen vzdáleně. Nepátrala jsem. Ale nedávno jsem si pustila Enyu a skrze ledabylé proklikávání jsem se dostala až na píseň Conquest of paradise. Nenapsal jí Verdi ale jakýsi Vangelis. Nevadí.
A hned jak jsem zaslechla první tóny, uvědomila jsem si, že jsem natrefila na originál toho pokladu. V tu chvíli jsem se cítila velmi inspirovaná a popadla jsem kružítko.
Musím říct, že ta mandala není tak malebná, jako když mi hraje Žiarislav, ale na druhou stranu se k písní neuvěřitelně hodí. Tato píseň je tolik vznešená. Je takový i obraz? Nevím.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář