28. srpna 2017

7. den hudební výzvy - Oblíbený instrumentál

Abych pravdu řekla, instrumentální věci já moc neznám a neposlouchám. Nedokážu se do nich naplno zaposlouchat. Mám z nich takový mírný pocit odcizení. Většinou mě totiž jako první většinou uchvátí barva hlasu zpěváka. Prostě mě tak nějak hudba beze zpěvu vždycky trochu nudila. Z tohoto tématu jsem tedy byla malinko bezradná.
A přesto jsem si vzpomněla na doby dávno minulé a na samotný okraj mého posluchačského spektra. Tahle skladba od Apocalypticy mě kdysi velmi fascinovala.Vlastně ještě dnes jí mám rády i když do této chvíle jsem jí nejméně tři roky neslyšela. Minimálně je jedna z nejlepších nezpívaných písní, co znám. Dovedu si i představit, že bych jí pouštěla pořád dokola při psaní článků nebo povídky s nějakým vyhroceným dějem.


9 komentářů:

  1. Aapocalypticu miluji ale musím se přiznat že jsem je dlouho neposlouchala

    OdpovědětVymazat
  2. A máš tu ode mně odpovědi k některým soutěžím

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Vím o tom. Nechávám si posílat komentáře emailem.

    OdpovědětVymazat
  4. Apocalyptika je pekný výber :)Len by ma zaujímalo, keď ťa hlavne chytá spev, než hudba... Čo také piesne bez hudby, teda iba samotný spev bez podmasu nástrojov? Neprídu ti niekedy suché? Prázdne?

    OdpovědětVymazat
  5. Apocalypticu mám hrozně ráda a tahle písnička je moje nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
  6. Joo a ještě- mohla bych si prosím zadání téhle hudební výzvy vypůjčit k sobě na blog?

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Dobrá otázka. Acoustic verze známých songů jsou třeba super. Toho interpreta mnohem víc poznáš.Taky nemám rád instrumentály. To už musí být opravdu chytlavý. Když nad tím ale přemýšlím, dneska je spousta takovejch "poloinstrumentálů" v elektronický hudbě... takže jo asi poslouchám i ty

    OdpovědětVymazat
  8. Zní to dost dobře, celkem se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář