2. září 2017

!!! Narozeninová párty 2017 - vyhodnocení !!!

A je to tu. Konečně vyhodnocení letošní blogové párty.
Zprvu musím říct, že mě rozhodilo, ale teď je mi to skoro i jedno, když nikdo nevyplnil první čtyři soutěže. Že se nikdo ani nepokusil. Hlavně s těmi jsem si dala hodně záležet. Ty další jsou už vlastně jenom do počtu. :-)
Je jich tedy příliš mnoho? Nebo to bylo moc těžké? Kdo ví? Rozeberme si to.
První byla klasická bleskovka. Prostě takové ty otázky typu: "Jaký je tvůj oblíbený strom?" a "Jaký máš názor na..."
Dvojka měla prověřit vaší kreativitu. Měli jste obrázek ze hry The Sims 4. Prostě partu co sedí u televize a vy jste měli vymyslet a napsat, co si asi mezi sebou povídají. Proto název Bubliny.
Trojka zase vaše všeobecné znalosti. Dávala jsem tam jen věci, u kterých jsem si myslela, že by je zvládl i páťák.
U soutěže číslo čtyři stačilo zase dát do komentářů odkaz na nejdelší píseň, kterou znáte.
U pětky byl obrázek, ke kterému jste měli vymyslet nějaký kratší příběh.
V šestce zase máte notoricky známé autory a notoricky známá literární díla, které jste měli k sobě přiřadit.
V sedmičce zase státní vlajky.
Osmička byla, pravda, velmi zákeřná. Měli jste poznat, co je na obrázku za zvíře. Možná jsem ho měla méně zvlnit. Ale jinak to byla slepice.
A nakonec soutěž číslo devět. Měli jste doplnit písmenko do slov.
Takže v obtížnosti to asi nebude. Příště, až budu konat nějakou párty, dám soutěží jenom pět.


A teď výsledky!!!

Soutěž 1 - největší možný počet bodů - 20
Soutěž 2 - největší možný počet bodů - 20
Soutěž 3 - největší možný počet bodů - 20
Soutěž 4 - největší možný počet bodů - dvakrát tolik bodů, kolik měly písně minut
Soutěž 5 - největší možný počet bodů - 20
Soutěž 6 - největší možný počet bodů - 20
Soutěž 7 - největší možný počet bodů - 10
Soutěž 8 - největší možný počet bodů - 5
Soutěž 9 - největší možný počet bodů - 10


1. místo
Violet - 38 bodů
Vyplnila čtyři soutěže.
Perfektně zvládla přiřadit aurory k jejich dílům (20 b.). Stejně tak doplnit písmenka do slov (10 b.).
Dva body ztratila na vlajkách, protože nevěděla, že ta s číslem 3 je jamajská (8.). V osmičce z obrázku nerozluštila, že to je slepice (0 b.).
CENA: Diplom + povídka na přání

2. místo
Psychedelic - 26 bodů
Vyplnila dvě soutěže.
Napsala jako jediná příběh k obrázku v páté soutěži. Nápad to byl zajímavý, (18 b.).
A s těmi vlajkami dopadla stejně jako Violet (8 b.).
CENA: Diplom + reklama na mém blogu na rok

3. místo
Akja - 20 bodů
Z tohohle jsem byla divoká. Nevyplnila žádnou soutěž, ale zato si na blog dala zmenšenou ikonku s pozvánkou na párty, za což jsem slíbila 20 bodů. Co je psáno, to je dáno a tímto se spravedlivě dostává na třetí místo.
CENA: Diplom + reklama na mém blogu na půl roku

4. místo
Siren - 10 bodů
Vyplnila jednu soutěž. I ona zvládla doplňovačku na 100% (10 b.).
CENA: Diplom + ikonka

No, takhle by to asi bylo. Teď se jdu koukat na Číslo pět žije a potom asi rozešlu na vaše blogy, že už je vyhodnocení. A ještě něco. Pod tento článek napište, co chcete na diplomy, ikonku či povídku na přání.
Jo, kdybyste našli nějaké chyby v součtech nebo nějaké věcné připomínky, nebojte se ozvat.

14 komentářů:

  1. Mě osobně nejvíce zaujal obrázek s příběhem, který měl podle mě perfektní atmosféru, úplně lákal k domyšlení si vlastního příběhu. Kdyby to bylo samotné, nebo ještě třeba jeden kreativní úkol, asi bych se zúčastnila. Mám ráda soutěže, kdy se vyhrává díky kreativitě.

    OdpovědětVymazat
  2. Jupí, třetí místo, teď mi mrzí, že jsem se více nesnažila.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky.
    jůů soutěže mam rada Vyhercům moc gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé já jsem první :) tu jamajskou jsem fakt nevěděla :(

    OdpovědětVymazat
  5. A musím upozornit že mám nový web :) .. Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, už tu mám reklamu, Týýýjo, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Na diplomek bych chtěla třeba motýla a povídka by mohla být o fialkách :) děkuju.

    OdpovědětVymazat
  8. Já si prosím na diplom, co máš ráda Ty, nebo, co by jsi si přála nejvíce Ty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář