4. srpna 2017

Blogy které nenavštěvuji víckrát

Článek není psán se záměrem někoho urazit.


Nemám ráda pro ana blogy a celkově blogy o hubnutí. Jakmile hned první článek, na který padne můj zrak, začíná větou: "Je mi patnáct let, vážím 61 kilo a potřebuju zhubnout." či dokonce: "Dneska jsem si dala dort, a za to se nenávidím." okamžitě odcházím.

Na druhou stranu mě nudí blogy o jídle. Všude jen samé recepty. Mě totiž strašně baví obcházet cizí blogy a komentovat je. Co ale můžu napsat k receptu na hrušková povidla? "Vypadá to dobře, někdy to vyzkouším." Pak přibude recept na něco zapečeného a člověk musí napsat to samé. Žádná kreativita v tom komentování. Nakonec z toho všeho dostane hlad, i když před deseti minutami měl guláš se šesti a tři nanuky.
Jiná věc je, když opravdu člověk hledá inspiraci, co má být k obědu. To jsou mu takové blogy a weby dobré. To když chce člověk opravdu vařit, a ne jen brousit za návštěvností.

Nebaví mě většina deníčkových blogů. Většinou je tam hromada monotónního textu o věcech, které ani vědět nemusím a skoro ani nechci. Které mi nic nedávají a ze kterých se jen těžko můžu poučit, protože jsou mimo mě. A nejhorší je, když se svěřují s nějakým traumatem či životní tragédií. Nejen, že se mi k tomu špatně píšou komentáře, ale ještě mě to rozesmutní.

Velkým obloukem se také vyhýbám blogům zaměřeným pouze na nějakou celebritu. To je takový bulvár zaměřený na jednu či dvě osoby, které buď vůbec neznám a nebo je znám, ale neuchvátily mě. Něco jiného by bylo, kdyby ti bloggeři psali o někom, kdo mě zajímá.

Zdráhám se pročítat i blogy důchodců. Ne, že bych proti nim něco měla. Jsou moc milí a vážím si jich. Jenže jednak ji závidím, že už jsou v důchodu a já ne. Klidně se přiznám, protože potlačovaná závist dokáže nadělat větší paseku, než ta nepotlačovaná. A pak, oni píší o tom, jak zavařují kompoty, jak sněží, jak k nim ke krmítku létají sýkorky, jaké vypěstovali mrkve. Prostě jen jiná odrůda deníčků. Navíc si nejsem jistá, jestli jim mám vykat nebo tykat. Protože na internetu většinou jen tykám. Vždycky jsem si s tím vystačila, ale u nich mě to prostě uvádí do rozpaků.

Také nikdy nenavštěvuji blogy maminek, co v každém článku píší o svých dětech.

Vyhýbám se i blogům o módě, kosmetice, líčení a oblékání. Jsem prostě člověk, co si na sebe vezme to, co mu první padne do ruky a co si budeme povídat. S nějakými sedmi a půl dioptriemi se člověk sám nalíčí jen těžko.

Nemám ráda blogy s nudným bílým jednobarevným designem. A příliš strakaté designy nebo nedej bože záhlaví s padesáti řádkami textu. To je ještě horší.

Trochu jsem také na větvi z blogů, kde jsou jen videa z youtube, fotky či kresby. Když je třeba padesát písní za tebou, těžko se prostě všechny komentují.

Já mám prostě ráda, když je na blozích od všeho trochu a vše se tam hezky dle určitého systému střídá, nemají nudný ani přeplácaný vzhled a je na co kliknout, když se chci dostat na archiv článků nebo na hlavní stranu. To skoro vypadá, že mám ráda jen svůj vlastní blog, ale není to pravda.

A pak je tu jeden takový ideo zločin. :-)

Vždycky dokáže rozhodit, když najedu na takové to číslíčko u reagujících komentářů a předchozí komentář, na který se reagovalo, se zobrazí průhledně. To je jediná věc, která mě z těch věcí, co jsem tu zmínila, vadí doopravdy. A přitom stačí tak málo. Jen se trochu pohrabat v nastavení. Jak říkám. Tady je návod.

14 komentářů:

  1. Tak já to mám podobné, jen ty maminkovské sleduju od té doby, co jsem sama mámou, do té doby mě také nezajímaly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky napsáno.
    Já rád navštěvuji různorodé blogy, o čemkoliv, co se jeví být pro mě zajímavé..
    Mimochodem děkuji za super návod s těmi komentáři, taktéž nemám rád, když je to tak přes sebe, když někdo reaguje, a došlo mi, že to u mě je taky tak - docela ironické.. takže jsem to změnil.

    OdpovědětVymazat
  3. S těmi dioptriemi jde pohnout. Na hořejší části hlavy si představ takový trychtýř. Jestli jsi nějak trénovala nějaké dechové techniky, tak Ti to půjde snadno, jestli ne, tak zkoušej každý den chvíli. Nadýchni se jakoby skrze ten trychtýř představený na hlavě a chvilinku zadrž dech a vydýchni jakoby do očí. Můžeš si přitom pomyslet, že posíláš léčivou energii na srovnání dioptrií. Každý den se Ti to podaří lépe a oči se úplně uzdraví a dioptrie nebudeš potřebovat, jen nějakou dobu vydrž.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, pěkně jsi to vystihla já za sebe bych ještě přidala blogy s tunou  šílených konspiračních teoríí, kdy většina z nich je odněkud zkopírována, to pak takový články většinou přeskakuji

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak zkusit to můžu. Ono to ublížit nemůže. Ale v to zlepšení moc nevěřím.[4]: Mě třeba konspirační teorie baví číst. Já to čtu místo hororů.

    OdpovědětVymazat
  6. Víš, ono je poměrně logické, že tě nezajímají blogy, které jsou zaměřené na osobnosti, hobby nebo aktivity, které tě nezajímají.
    Pokud jsi náctiletá, sotva tě zaujmou blogy jiné věkové skupiny, např. důchodců. S těmi blogy, kde jsou jen videa nebo fotografie, s tím souhlasím. :))

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: jo jo :) není nad hororové příběhy založené na skutečných událostech :)

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Mě jak u koho, třeba u Alue mě to neba, ale má tam zas kupu dalšího zajímavýho obsahu, takže možná out of topic ;)

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ono totiž, když někdo podává většinu konspiračních teorií namísto: "představte si, že by to tak bylo... a ona opravdu je pravděpodobnost, že to tak je!", načež by přiložil řadu argumentů mluvících pro reálnost této teorie, ale nepopíral by jiné arugmenty, které jsou logické a jasně proti
    způsobem: "Je to tak a nijak jinak." zatímco tě v článku umlátí naučenými argumenty, proč je to jedině tak a nic jiného není možné, tak je to pak těžký. Viz třeba teorie o duté zemi, přičemž my určitě žijeme uvnitř a prdíme si tady pod pokličku...Jak jsem někde zaslechla. Konspirační teorie jsou asi takové, jako když u tebe někdo ve tři ráno zaklepe na dveře a tebe napadne, že to vlastně může být tvůj oblíbený herec, co se k tobě jde vysprchovat. Aluškou podané konspiračky jsou založeny na tom, že každý, kdo u tebe zaklepe ve tři ráno je tvůj oblíbený herec a určitě se jde osprchovat.  Nevyvracím, další část - že ona tam má i řadu dalšího obsahu, který i mně zajímá.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak s tím, že žijeme v duté zemi, ze nemůžu ztotožnit ani já.  Každopádně zrovna tohle já zase tolik neřeším. Země možná je dutá, ale mě to v práci ve fabrice nepomůže. DD

    OdpovědětVymazat
  11. Náhodou, pěstování mrkví je dobrá kratochvíle.

    OdpovědětVymazat
  12. Rozhodně jedno z účelných čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to máme stejně. Vůbec mě nebaví číst recepty, nebo tisíc článků za sebou, které obsahují pokaždé různorodý obrázek

    OdpovědětVymazat
  14. Skoro naprosto stejný názor. Nejlepší je ale od každého něco trochu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář