22. srpna 2017

Pozvánka na narozeninovou párty (NP)

Zdravím. Mám pro vás velkou novinu. 25. 8. 2017 slavím 24 narozeniny, a tak jsem se rozhodla, že na počest tohoto slavného výročí uspořádám blogovou párty!!!

Začíná v pátek 25. 8. v 6:00 a končí v neděli 27. 8. v 23:00!

A co vás vlastně čeká?

Bleskovka, poznávažka, neotřelé jednoduché vědomostní soutěže a ještě pár dalších zákeřností, které vás určitě budou bavit. Dohromady tedy 9 soutěží.

O cenách

1. místo - Diplom + Povídka na přání
2. místo - Diplom + reklamu na mém blogu na rok
3. místo - Diplom + reklama na váš blog na půl roku
4. místo - Diplom + ikonka
5. - 10. místo - Diplom
11. místo a víc - Jeden diplom dohromady pro všechny (Ne, že bych očekávala tak hojnou účast.)

A už tady mám pro vás jeden způsob jak získat body!

Když si dáte na viditelné místo na vašem blogu tuhle ikonku, získáte 20 bodů navíc.


Pokud to uděláte, napište mi do komentářů, že jste si ikonku dali na blog a já vám za ni započítám body (ale jen pokud bude mít fungující odkaz na tento článek)!

3 komentáře:

  1. Pár soutěží jsem udělala... přeju ti k narozeninám vše nej :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Moc děkuji. Jsi první soutěžící, která přihlásila do mé párty.

    OdpovědětVymazat
  3. supr dárek na narozeniny, který může zároveň sloužit jakok propagační předmět, tedy plechové krabičky s potiskem na míru-http://reklamni-plechovky.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář