28. prosince 2017

9. den hudební výzvy - Píseň, co mi něco připomene

Tady já se vrátím do raného dětství.To znamená do doby, než jsem šla do školy. Kolik mi mohlo být? Konec pátého roku? Začátek šestého? Každopádně jsem tenkrát ještě neměla tolik povinností. Snad jen školku, ale to ještě člověk přece jen nebyl tolik vytrhován sám ze sebe. Byla to doby, kdy byl člověk ještě tak nějak spokojen sám ze sebou. Pak nastala drezura v podobě základní školy. To jsem pak postupně začala ztrácet vnitřní klid a jsoucnost. Ale tenkrát jsem byla v podstatě v pohodě. Z té doby si pamatuju tyto písně. Ano. dávám sem dvě, protože jsem je tenkrát moc nerozlišovala.



5 komentářů:

  1. Sakra já si je pamatuju taky. A ještě tu písničku od George Harrisona - I got my mind set on you. Dávali to vždycky na Nově než jsem šla do školy

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo , já si tu první pouštím do dnes

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, připomínají dětství, ale je vtipné, jak se měníme my i ty zpěvačky

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji ti, aby byl nový rok 2018 plný úspěchů, zdraví, lásky, pohody a štěstí. :)
    (`*•.¸(`*•.¸ ¸.•*´)¸.•*´)
    «..Krásný nový rok 2018!..»
    (,.•*´(¸.•*´ `*•.¸)`*•.,)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář