19. ledna 2018

Přečtené knihy za rok 2017

No, tak jsem se těšila, že v roce 2017 přečtu více knih, než v roce 2016, ale je jich o jednu méně. Dokud člověk chodil do školy, četl více, ale teď už je to taková sváteční zábava. To když má člověk zánět dutin (knihy od Eduarda Štorcha), či pokud ho něco opravdu pohltí (Metro 2033 a Metro 2034). A stejně si myslím, že je nesmysl, číst padesát knih ročně. To podle mě z nich pak nic nemá. Já potřebuju dílo přečíst a doopravdy prožít. A nakonec se nad ním nejméně čtrnáct dní zamýšlet, co tím chtěl autor světu předat. 


No, každopádně tady máte můj seznam:

1) Harry Potter a prokleté dítě - J.K. Rowling, J. Tiffany, Jack Thorne
  • 413 stran
  • Divadelní hry, fantasy
2) Metro 2033 - Dmitry Glukovsky
  • 455 stran
  • sci-fi, horory
3) Osamělý střelec - John Grisham
  • 358 stran
  • Dobrodružné, Thrillery
4) Osada havranů - Eduard Štorch
  • 125 stran
  • Dobrodružné, Pro děti a mládež
5) Minehava - Eduard Štorch
  • 221 stran
  • Dobrodružné, Pro děti a mládež
6) Lovce mamutů - Eduard Štorch
  • 290 stran
  • Dobrodružné, Pro děti a mládež
7) Metro 2034 - Dmitry Glukovsky
  • 298 stran
  • Horory, Sci-fi,
8) Operace mé dcery - Stanislav Rudolf
  • 239 stran
  • Romány, Pro ženy

6 komentářů:

  1. Metro 2033  jjsem četla zbytek ne či neznám

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvého výběru jsem četla Harryho a moc se mi nelíbil :/

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Taky mi přišel trochu slabší oproti těm předešlým dílům.

    OdpovědětVymazat
  4. Na Operaci mé dcery se chystám, tak snad nebudu zklamaná..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, že všidíš v mé básni smysl. Já vím, že ne vždy je to snadné se k těm výpotkům vyjádřit, ale o to víc si tvého komentáře vážím. :)
    A chápu, žese to neměla lehké, když jis poslouchala něco tak působivého. Heilung slyším prvně, ale věřím, že ta jejich živá show by stála za to.Prokleté dítě jsem četla v angličtině a přišlo mi to jako zoufalost nad zoufalost. Nedávalo to ani moc smysl - to cetsování časem úplně rozbilo, jakým stylem měly obraceče času fungovat ve trojce. Velká škoda, že se autoři ze všceh možných úžasných prvků chytli zrovna toho, se kterým neumí pracovat.Ostatní knihy neznám, ale už dlouho sháním do čeho se začíst, tak si o těchto titulech něco zjistím. :)

    OdpovědětVymazat
  6. znám jen Harry Potter a prokleté dítě
    a chápu, že se jich moc přečíst nedá, také mám co dělat, abych stihla hodně knih a zároveň něco z kreativity, když jsem skoro pořád mimo domov, v práci...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář