8. února 2018

Design 9 - Zlato podzimu

Název designu: Zlato podzimu
Datum vytvoření: 7. 2. 2018

Víte, že já už od září úplně blbě čísluju designy? Ale už jsem to opravila. Nebojte.
Jinak, jedna moje čtenářka mě poprosila o to, jestli bych jí nevytvořila podobný design, jako mám já. Něco se stromy ve stejném stylu, ovšem v černé, rudé a šedivé. (To že to není dost rudé, pominu.) Na druhou stranu, když jsem se tak na to koukala, říkala jsem si zase: "To je docela fajn design, něco podobného chci taky." Jenže já už to mám, ne?
A víte co? Proč ne? Klidně můžu dělat neustále jednu a tu samou věc pořád dokola a zkoumat, jestli se to nějak vyvíjí či ne. Je to velmi alchymistický přístup. Jen počkejte, až zjistím, jak udělat pěkný oddělovač.
Loni v červnu jsem zase kreslila jenom mandaly. A jak je z jedné zajímavá ikonka.


5 komentářů:

Děkuji za komentář