14. února 2018

Diplomy od Emo.Gothic.Queen za bleskovky

Děkuji moc za nádherné diplomy

Když jsem pozdě večer přišla z práce z odpolední, byla jsem velmi akční a vyplnila hned dvě bleskovky. Začala jsem tou nejnovější, sedmou, protože byla hned na očích. Za tu mám tento diplom. Dost dlouho jsem přemýšlela, co na ten diplom vlastně chci.
A pak mě napadlo. A co růže? ty přece máme rady obě, ne?


A pak jsem jen tak proklikávala starší bleskovky, abych se podívala, kdo všechno se bleskovek taky účastní. A všimla jsem si, že třetí je odpověďmi úplně netknutá. To jsem přece musela napravit.
Tady jsem už tak dlouho nepřemýšlela. Chtěla jsem něco žlutého. Chybí mi tu žlutá. A tak sem si přála že slunečnice.




2 komentáře:

  1. A más úžasný nový design uděláš mi prosím ještě design pro tento můj hlavní blog? Budu moc ráda miluji tvè designy !! Když tak mi napiš na emai a pošlu obrázky i barvy a podrobnosti email. Shadow.gothic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář