6. května 2018

Nádherná zelená

Nejmenoval se tak i nějaký film? No nic.
Minulý týden jsem se z foťákem vydala na místo, kde vznikla série fotek "Ještě více sněhu". Asi se ty procházky budou už jenom opakovat. (Nepsala jsem to už někde?) Ještě že máme tolik možností a úhlů a není to nikdy stejné.

Musím každopádně zmínit, že už nikde žádný sníh není. Ani už nikde není vidět ta hnědá tráva. A jak pár dní před tím zapršelo, tak ta příroda vypadá hned jinak. Člověk, i kdyby každý týden fotil to samé místo z toho samého úhlu, nebude to nuda.



Spousta pampelišek. Teď jich bude asi hodně bílých.


A tady je ta moje oblíbená vyvýšenina, kde vytvářím nejčastěji ty kamenné kužely.


Rozebrala jsem staré a rozbité a postavila jeden větší. Možná sedmdesáticentimetrový. Ve svahu je to fakt výzva. A ti mravenci.


A tady je důkaz, že je to fakt duté. Tento útvar se prostě nikdy neomrzí. Toto stavím nejraději. :-) Já to asi obalím mechem, a když se na tom uchytí, bude to nádhera. I když on se tam asi rozroste sám. Na některých kamenech už je.


2 komentáře:

Děkuji za komentář