7. května 2018

Pylové nadělení aneb prášivá borovice

Nikdy, ale opravdu nikdy bych nebyla ochotná uvěřit tomu, že když zatřesu s nějakým stromem, že bude tak prášit. A obzvlášť u jehličnanů bych to nečekala. Ale dnes na procházce jsem s tím byla přímo konfrontována.
Jdu takhle po cestě a uvidím borovici. Řeknu si: "Hele borovice." Pak jsem si vzpomněla na tu přehnanou hysterii okolo pylu a řeči o jehličnanech. Zatřepala jsem s větví. A to, co jsem viděla mě tak fascinovalo, že jsem si to musela natočit, abych se na to mohla několikrát kouknout ještě doma. To se neomrzí. Měla jsem to protáhnout aspoň na minutu. Větví i borovic bylo ještě moc. Alergici by si toto nemohli dovolit.


3 komentáře:

  1. S pylem to je mazec :o Jako alergik to řeším každý rok, se stromy radši vůbec netřesu Snad kvůli letošnímu větrnému počasí (aspoň mě to tak přijde) se letos sype ještě víc než obvykle. Byla jsem na procházce, měla tmavé kraťasy a když jsem přišla domů, tak byly celé zanesené žluto/bílým pylem. A to jsem šla po cestě, nebrouzdala jsem se travou nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář