17. července 2018

Muž na záchodě

Asi před delší dobou ke mě přišel nápad vytvořit něco takového. Při poslechu jakési hudby jsem zavřela oči a uvolnila mysl. Vnitřním zrakem jsem viděla něco podobného tomuto. Však mi taky trvalo delší dobu, než jsem natrénovala záchod. Pořád to ještě není ono.
Nejvíce jsem hrdá na to, jakou se mi podařilo namíchat barvu oblohy. Ovšem ta zelená je špatná. Ta měla být spíš taková žluto-hnědo-zelená. Ale nevadí.
Obrázek je malován temperami a dělala jsem to stylem, který jsem před tím, ještě nikdy nepoužila. Představte si. Nejdříve jsem celý papír natřela na oranžovo. Spodek jsem přemalovala zeleně. Potom stromy. Na to jsem navrstvila záchod a na ten nakonec člověka. Potom jsem dodělala takové ty serepetičky jako je černé slunce, satelit, ptáky... Tohle by člověk vodovkami neudělal.


5 komentářů:

  1. boží obrázek
    úplný dadaismus, já myslím, že v galerii moderního umění by to uspělo

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, i Salvador Dalí by se poučil. Dík za návštěvu a koment, Zase se někdy zastav.

    OdpovědětVymazat
  3. To je parádní! Mám hrozně ráda návštěvy galerií s obrazy a u tohohle bych se minimálně zastavila a usmála.. je povedený! :) Na takovou výstavu bych šla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář