6. srpna 2018

Na perutích dravců

V neděli jsem navzdory nesmyslnému horku byla na procházce. Na skvělé procházce. A co jsem všechno vyfotila. Třeba slunce za korunou stromu. To fotím nejraději.


A krvavec toten. Konečně se mi povedl. Minule jsem fotku s ním nezveřejnila, protože byla nějaká rozmazaná. Teď je to o něco lepší.


Tohle je dost podivná fotka. Ostrý předek a rozmazaný zadek. Nebyl to záměr, ale budu se tvářit, že je to umělecké. :-)


Já na procházkách mimo jiné i sbírám ptačí brka. A tentokrát se mi podařilo najít opravdu vzácné. Slepičí nalézám na každém rohu. A když tomu hrdlořezovi na návsi utečou perličky, tak občas najdu i pírka z nich. Ale tohle je asi od nějakého dravého ptáka. A asi hodně velkého.


A protože kužel který jsem postavila z kamenů v květnu, se lehce rozboural, tak jsem na rychlo postavila novou kravinu. Myslím že už se začínám zlepšovat. Příště udělám mini Stone Henge.


3 komentáře:

Děkuji za komentář