5. října 2018

Vesnická odysea

Z minulé nedělní procházky jsou použitelné pouze tři fotky. Focení v civilizaci se asi ještě musím naučit. Vždyť v nejbližší přírodě jsem vyfotila snad všechno zajímavé, co šlo. Něco i dvakrát. A tak jsem to zkusila ve vsi. Jinými slovy: Hledat krásu i tam.

Víte, že letos jsem ještě nevyfotila takhle žádnou pampelišku?



Máme hromadu rybníků a rybníčků, ale ten nejhnusnější, je u silnice. Kdo ví, co mě vedlo k tomu, ho zvěčnit. Možná proto, že jsem vám chtěla ukázat i odvrácenou tvář přírody. Ale je vůbec odvrácená? Vždyť i tyhle věci jsou užitečné. U toho rybníka se na tom často krmí divoké kachny a myslím, že jsem i viděla kdysi chlapa, který to chytal a dával do husám. A možná, že i nějaké ryby by to žraly, kdyby se tam nasadily.


A u toho rybníčku rostou holubinky. Tam já je ale nesbírám. A na proti přes silnici zase hnojníky. Ty vyfotím příští týden. To už budou dost veliké.

1 komentář:

  1. Spojení - ryby by to žraly - Ty mě strháš smíchy, když si představím drobné rybky s malými pusinkami....
    Krásné, jako vždy...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář