30. listopadu 2018

Jinovatková

A toto jsou fotky z předminulé nedělní procházky. Ten den mě nejvíc zaujala jinovatka. Tu já ještě na fotce nemám. A tak jsem se činila. :-) Ono totiž už není moc co fotit. Panoramata se už jen opakují, květiny jsou odkvetlé, houby už také skoro vymizely. Už jich fakt moc není. A jinovatka byla tak nádherná. A po příchodu domů nasněžilo a pak to zase roztálo.


A stejně jsou moje procházky nějak krátké. To znamená méně fotek. Dřív totiž člověk vyšel tak ve čtyři a domů se vrátil kolem osmé. A teď vylezu ve tři a v půl páté už je tma tmoucí. Hrůza. Ale zase člověk dříve stihne západ slunce. To je totiž to jediné, co ta panoramata ozvláštňuje.

2 komentáře:

  1. A kde má na to člověk taky brát čas! :) Jinak fotky krásné, obzvlášť ta první se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář