4. prosince 2018

Nad zasněženou plání

Minulá nedělní procházka byla poněkud sněhová. A tak jsem vyšla na místo, ze kterého ještě nemám panoramatickou fotku se sněhem. A vlastně ani bez sněhu. A že je to zvláštní snímek, že jo? Jen širá pláň rozťatá asfaltkou, sloupy elektrického vedení a to ostatní v mlze. Ten den byla opravdu nádherná mlha. A neocení ta zase nikdo jiný, než já.


Zato tuhle fotku bych sem ani nedávala, kdybych jich měla víc. Chtěla jsem udělat detail kapiček na borovém jehličí, ale moc se mi to nelíbí. A pak se vybila baterie. Zachvátila mě zuřivost, protože jsem ještě chtěla vyfotit modřín. Velice krásný modřín, ještě mládě sotva o metr vyšší, než já. On totiž na zimu opadává a na jaře mu roste nové. Ale letos mu roste už teď. A to je rarita. Tak jako ta kvetoucí řepka v říjnu.
A tak jsem přestala fotit a začala sbírat ze země chvojí, které si ségra přála. A potom začalo pršet a sníh začal pomalu mizet.

2 komentáře:

  1. Mlhu a sníh docenit dokážu vždy. Když se objeví oboje najednou, je to zajímavá a neokoukaná podívaná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář