21. července 2020

Všude samá práce

Zdravím, vážení čtenáři. Tak už mám konečně prošlé všechny starší články. Tolik překlepů jsem opravila. Tolik fotek do článků zahrála znovu. Tolik textu jsem zarovnala do bloku. To byla práce. Nesmírná. 
Ale měla jsem to docela v merku. Intuice na mě už dlouho volala, že si mám převést blog.cz na jinou platformu. Já to udělala v době, kdy už byl nejvyšší čas. A tak, když ohlásili, že blog.cz končí, já se mohla smát. Vždyť mám všechny fotky a obrázky nahrané v článcích znovu, a tak, až přestane fungovat galerie.cz, tak mi nezmizí. A z tohohle já mám velkou radost.

A tu mi kazí jen jedna věc. Nejspíš mě čeká ještě jedna velká práce. A to s obrázky na Klubu snílků, jehož jsem spolusprávkyně. Těch obrázků, které mám na starost je asi v rubrice Creatio je 252. To než přendám. A to do toho 16.8. nestihnu. Tedy, ono by se to dalo zvládnout. Já jsem na podobné "hurá akce" na poslední chvíli zvyklá ze svého zaměstnání. To pak všichni nasadí zběsilé tempo a dokončí se vše v termínu. To bych musela začít hned, dokud mám dovolenou. Protože pak už na to nebudu mít tolik času a energie. Plány jsou ale jedna věc a jejich plnění jiná. A také třeba ostatní správci budou potřebovat pomoci se svými rubrikami. Nevím. Teď hned je především nutné jít na procházku. 

Každopádně až skončí tenhle blázinec, začnu s vymýšlením nového designu na blog. Chci tu mít něco svého. Tohle je jen trochu předělaná šablona. Vůbec mě nepovznáší. A já se potřebuju obklopovat jenom úchvatnými věcmi.

Vlastně ne, Ještě další velké práce mě čekají. Na zábavu bude čas až potom. Například vymýšlení vánoční tvorby do povídkového Adventního kalendáře. Spíš všehochuťového adventního kalendáře. Vždyť tam budu mít i básně a obrázky. To je přece taky třeba stihnout. A já mám zásek. Respektivě, obtížně se morduju s povídkou a mě napadlo téma na kreslení... 
No a kde vidím problém, sakra? Proč nekreslím? Myslím, že si budu muset vynadat. 

A také bych mohla více psát články na blog, že jo? Polepším se. Je to třeba. :-DDD

Je ještě něco, co bych měla říct? Ohledně blogových věcí už asi ne. 

Tak se zatím mějte. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář