7. června 2020

Vstříc novým zítřkům

Dobrý den, drazí čtenáři. Jak asi někteří z vás ví, minulý týden jsem se přestěhovala z blogu http://teprve.blog.cz. A jak už jsem tam naznačila, už mě  přestaly bavit věčné nefunkčnosti blogu.cz. Já jsem velmi trpělivý a důvěřivý člověk. Pořád ještě ve skrytu duše doufám, že to nabere nový dech a já se tam budu chtít zase vrátit. Mám prostě blog.cz velice ráda. Vždyť od roku 2008 už jsem tam měla blogů, že bych je nespočítala. Bude se mi stýskat. Ale čím dál víc mi ta situace tam připomíná píseň Strážné majáky od kapely Sarkonia. Velice tristní úhel pohledu. Ale je to tak.



Za normálních okolností bych normálně starý blog zrušila a začala od znova, jako vždycky. Ale ještě nepřišel čas na pálení mostů. Ačkoliv je to někdy dobrý, doba ještě nedozrála. Prostě je to momentálně takhle.

A víte, že po tom, co mi pan Martin pomocí svého scriptu přendal články ze starého blogu na nový (a kterému ještě jednou velice děkuji), jsem uvažovala o tom, že na blogspotu nakonec nebudu? Ona nefunkční platforma je jedna věc, ale platforma, která má své funkce pojmenované úplně jinak, než jak jste zvyklí? To je otřes. Brrrrr. Velice mi to připomnělo situaci v jednom dílu seriálu Comeback. Tomáš Pacovský měl mít nějaký koncert se svým kamarádem, co hrál na klávesy. Jenže ten o své klávesy nějak přišel a odmítl koncertovat. A nedbal na to, že to byl starý křáp, který vyhazoval pojistky a měl funkční jen tři tlačítka. Prostě k nim měl citový vztah. Když mu koupili nový nástroj, odmítl na něj hrát. Naštěstí ale ty staré získali zpátky a všechno bylo zase fajn.

Někdy je ale dobré neodmítat nové věci. Pořád si to musím připomínat, protože mám tendence odmítat změny. Každopádně jsem přišla na to, jak to všechno funguje a už jsem spokojená. Myslím, že tu strávím pár dalších let.
Teď ještě tak přijít na to, jak odstranit to "Přihlásit se k odběru: Příspěvky (Atom)", co je úplně dole a vše bude už v úplném pořádku. Kdybyste někdo věděl,jak se to dělá, tak prosím poraďte. 
Ať tak, či tak, zažila jsem to, co už dlouho ne. Když chci provést nějaké změny, tak se to povede hned. Hlavně profil jsem vždycky aktualizovala na osmkrát. Ale tady? Stačí jenom připsat pár slov, uložit to a je to uložené. To je perfektní. Jak málo stačí někdy k radosti. 

Také jsem se rozhodla, že projdu všechny starší články a odstraním v nich překlepy a všechen text zarovnám do bloku. Teď to půjde jako po másle. Ono to normálně červeně podtrhává chybně napsaná slova. Po tomhle toužím už dávno.

A až se tu zabydlím, možná si vytvořím nějaký nový design. Jo, čekají mě tu zajímavé zítřky. 


4 komentáře:

  1. Hledám, hledám, a pořád nevím, jak se Atomu zbavit... Ale jestli je to to jediné, tak ještě dobré.
    Dá se zvyknout na leccos. Než jsem na Wordpressu našla plugin pro starý editor příspěvků, splácala jsem jeden článek v novém. Kdybych splácala tři, asi by mě už ani nenapadlo ten starý editor hledat.
    Mně se líbí i tenhle design, jen možná bych se přimlouvala za nějaký méně kontrastní obrázek na pozadí. Ale jak nemám ráda růžovou, tak z t=hle Tvé se velmi příjemně čte :)
    Jo, a děkuju za aktualizovaný odkaz!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, on mě velice brzy přestane bavit tenhle design a budu přemýšlet o nějakém novém. Zatím na to nemám tak nějak energii. Třeba o dovolené se mi poštěstí.
      Růžovou jsem taky vždycky neměla ráda. Brala jsem jí jako nepřítele metalu. Ale nějak jsem z těchto názorů vyrostla. :-)

      Vymazat
  2. Držím palce! Doufám, že celé to zabydlování se probíhá hladce. :)
    Taky jsem přemýšlela, jestli nový blog založit tady a nebo zůstat věrná blogu.cz. Když jsem ale viděla, v jaké stavu se celý blog.cz nachází, bylo mi jasný, kde zakotvím. Je to škoda, všichni jsme tam vyrůstali a vůbec. Není příjemné sledovat, jak se všechno hroutí.
    Blogger je fajn a hlavně tu všechno funguje tak, jak má. Co se ale týče Atomu, taky nevím, co s ním.

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej na blogspotu! I já jsem se rozhodla začít nově a přesídlila na novou adresu. Na Blog.cz se nešáhlo kdo ví, jak dlouho a celkově to prostředí bylo velmi zastaralé, chyby apod. Navíc Blog samotný byl často napadán hackery a nevhodnými komentáři, takže to byla jen otázka času než se to stane a zruší ho. Každopádně přeji hodně zdaru do startu, snad budeš i nadále spokojená a pokračovat v psaní. Těším se na nové články a jdu honem dohnat, co jsem zaspala! P.s. jinak i já si zvykám na nové nastavení a stojí mě to dost energie :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář