1. prosince 2020

Adventní kalendář 2020 (1. 12.) - Vánoční oddělovač 2020

 V roce 2017 jsem poprvé viděla na jednom blogu projekt „Adventní kalendář“. Ten měl spočívat v tom, že každý den od 1. 12. do 24. 12. jeho autorka zveřejnila nějakou povídku či báseň s tématikou Vánoc nebo zimy. Nakonec s tím skončila asi 10. prosince, protože už neměla sílu ani inspiraci to dokončit. Že každý den psát něco o Vánocích dá prý fušku. Věřím. Musí to být opravdu náročné. Každopádně od té doby jsem to toužila zkusit taky. Dala jsem si závazek, že o Vánocích 2018 to spustím. Jenže ouha. Prostě jsem na to během roku úplně zapomněla. Vzpomněla jsem si, až když jsem Adventní kalendář viděla na jiném blogu. Takže zase pozdě. A ani v roce 2019 jsem to nestihla. Zkrátka jsem si uvědomila, že takhle se to dělat nedá. A že když se hecnu, a v roce 2020 každý měsíc vytvořím dvě věci, ať už povídky, básně, kresby nebo pokusy o grafiku, tak v prosinci to budu mít všechno. A adventní kalendář bude a sama sobě tak můžu dokázat, že to jde. Ať je to ale jak chce, jsem s vytvářením někde v polovině a nevypadá to, že to dokončím. Dokonce jsem to chtěla odložit až na prosinec 2021. Jenže já se toho už nemůžu dočkat. Nakonec jsem si řekla, že to risknu a dodělávat do budu za pochodu. Tak mi držte palce a občas mi pošlete nějakou pozitivní myšlenku, ať to zvládnu dodělat. 

Takže bych začala vánočním oddělovačem, který byl vytvořen speciálně pro Adventní kalendář 2020 a bude vás provázet po celých následujících dvacet čtyři dní. Tato myšlenka mě napadla sice až v dubnu, ale to mi nijak nezabraňuje z toho udělat první článek.

Vlastně je to úplně první oddělovač, který jsem kdy sama dělala. Není to žádný kradený přebarvený, jako obvykle. Stáhla jsem si jenom to mašličku. Dal mi velkou práci, i když to ve výsledku tak nevypadá. Asi potřebuju nějaké odborné rady, jak vyrobit něco, co by bylo skutečně vkusné. Ale za tu legraci to stojí.

6 komentářů:

  1. Já nemám co radit, takže jen posílám tu pozitivní myšlenku :) Pěkné to je.

    OdpovědětVymazat
  2. Na tento projekt jsem tedy zvědavá :-) Myslím, že bych to nedokončila, už jenom kvůli pocitu, že "musím" každý den něco zveřejnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však já u sebe taky moc nevěřím v dokončení. Ale ať to dopadne jakkoliv, je to zajímavá zkušenost.

      Vymazat
  3. Bude to vynikající práce - jako ostatně od tebe všecko.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář