16. prosince 2020

Adventní kalendář 2020 (16. 12.) - Vánoční zátiší

Dobrý den, drazí čtenáři. Toto je další pokračování Adventního kalendáře, blogového projektu, kdy každý sen od 1. 12. až do štědrého dne zveřejním povídku, báseň či kresbu s vánoční si zimní tématikou

A dneska je na řadě právě kresba, kterou jsem vytvořila teprve včera. A protože jsem nevěděla, co nakreslit, zeptala jsem se ségry. Ta mi poradila vánoční zátiší. Nejdříve jsem ten nápad zavrhla, ale pak jsem si uvědomila, že zase tak marný nápad to také není. A tak jsem hledala na internetu nějakou fotku, podle které jsem to mohla nakreslit. A našla jsem tuhle.

Samozřejmě, že jsem to provedla tak, jak nejlépe jsem uměla, jako ostatně vždy. A přesto se mi na papír nevešlo vše, co bylo na fotce. Musela jsem některé věci vynechat. Tak snad to nevadí. Důležitá je jiná otázka: Jak se vám to líbí? :-)



3 komentáře:

  1. Myslím, že kresba je povedená. A nápad s takovýmto adventním kalendářem je dost originální. Mně se líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. A tento nápad ve skutečností není z mé hlavy. Viděla jsem ho minulá léta na jiných blozích.

      Vymazat
  2. Jablka, oříšky, svíčky - to je taková hezky tradiční kombinace. Pár vánočních zátiší mám vyfocených :-) Také bych je mohla konečně dát na blog :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář