13. prosince 2021

Adventní kalendář 2021 (13. 12.) - Vánoční svíčka

A je tu 13. prosinec. Dnes je na řadě obrázek. Kreslila jsem ho tenkrát, jak v televizi dávali pohádku "Princezna zakletá v čase". Tu jsem totiž ještě neviděla a proto jsem si jí nemohla nechat ujít. Zároveň jsem však u té televize nechtěla sedět jen tak na prázdno. Rozhodla jsem se, že nakreslím něco do Adventního kalendáře. A protože jsem nevěděla, co ještě nakreslit, hledala jsem inspiraci mezi obrázky z internetu. Po kratším hledání jsem objevila tento. Není sice nakreslený úplně přesně, ale i tak je to dle mého názoru důstojný příspěvek. 

Obrázek jsem původně chtěla kreslit tužkou. Pak jsem si ale uvědomila, že zrovna tohle by se lépe vyjímalo, kdyby to bylo barevné.A pak jsem si vzpomněla, že mám vlastně ještě pořád takové ty olejové křídy. Koupila jsem je možná už před deseti lety. Od té doby jsem je použila jen párkrát. Možná by to člověk spočítal na prstech jedné ruky. Takže jsou pořád ještě jako nové. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář