16. prosince 2021

Adventní kalendář 2021 (16. 12.) - Dům v zasněžené krajině

Ne, nebojte, já nezapomněla na šestnáctý příspěvek do Adventního kalendáře. Jen nebyl čas to zveřejnit. Vytvořila jsem to dopoledne. potom jsem šla do práce na odpolední. Když jsem pak přišla, zase dlouho trvalo, než jsem se dostala  počítači. Ale stihla jsem to v termínu. Ještě před půlnocí.

Obrázek jsem opět kreslila olejovými křídami. Když už se mi léta válí v šuplíku, je třeba je také využívat. Pokoušela jsem se o ztvárnění takových těch domů co se ještě dneska nachází ve finských vesnicích. Jsou dřevěné a velmi často natřené na červeno. Nicméně jsem se dopustila chyby. Možná jsem totiž měla udělat bílé okenní rámy a dveře. Jistě by to více vyniklo. Ale to je jedno. Finsko je velká země a jistě se v něm najde hodně takových baráků. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář