17. prosince 2021

Adventní kalendář 2021 (17. 12.) - Já Zima

Zdravím, milí čtenáři. Když jsem po sobě četla toto drabble, říkala jsem si, že jsem ho měla zařadit hned někam na začátek adventního kalendáře. Jenže to bych ho neměla sepsat až dneska, že jo. Ale co. Na pořadí koneckonců nezáleží.


Strašně dlouho jsem čekala na tuto chvíli. Prodlévala jsem za neprůhledným mlhovým závojem daleko na severu vězněná v ledové jeskyni. A nebyla jsem sama. Společnost mi dělali babice Vichřice, stařec Mráz a skřet Rampušák. Podřimovali jsme a rozjímali celé dny, týdny, měsíce… a nabírali nové síly.
Tomu je teď konec. Přišel čas se zase probudit. Je třeba zpřetrhat pouta, popadnout pytle se sněhovými vločkami a rozletět se do kraje. Nemůžeme dál otálet. Ne, teď už to nejde.
„Hej moji drazí společníci. Vstaňte a konejte své povinnosti, ke kterým jste byli určeni. Nechť všichni tvorové na letošní zimu ještě dlouho vzpomínají.“

1 komentář:

  1. Krásný. A doufám, že zima na Vánoce opravdu bude, jak píšou na internetu :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář