7. prosince 2021

Adventní kalendář 2021 (7. 12.) - Ledové království

Dlouhou dobu jsem urputně přemýšlela, jaký obrázek namalovat na sedmý prosinec. Však už byl tenkrát srpen a já si až bolestně uvědomovala, jak jsem s tvorbou adventního kalendáře pozadu. Úplně stejně, jako loni. Hůř. A pak mě něco napadlo. Vo kdybych nakreslila něco z ledového království? To přece také souvisí se zimou, ne?
A tak jsem pátrala na internetu a našla tento obrázek. Ten jsem se pak snažila tak nějak obkreslit.

Abych pravdu řekla, má kresba nevypadá ani zdaleka tak, jak jsem si představovala. Obličeje vždycky byly moje slabá stránka. Nikdy na nich ve skutečnosti nikdo nedokáže určit, kdo na obrázku je. Jako například tenkrát, když jsem se pokoušela nakreslit Honzu Toužimského z kapely Arakain a vyšel mi z toho omylem Torin Pavéza. Kdybych se ovšem pokoušela nakreslit Torina, vypadal by na mé kresbě, jako Toužimský. Až takhle špatně jsem na tom se svým kreslením.

Tentokrát jsem se ale pokoušela o animované postavy, takže Elsu a Annu poznáte alespoň podle vlasů a oblečení, když už nic jiného. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář