23. února 2024

Jaro v lednu

Zdravím, milí čtenáři. Mám tu pro vás další fotky. Tentokrát z 28. ledna

Po dlouhé době nefoukal vítr a nebe bylo jako vymetené. Myslím, že se oteplilo až na šest stupňů. Na rybníce už zbyla jen tenká vrstvička ledu. A místy se už rozpustil úplně. Oproti minulým dnům bylo tak nádherně.


Také se dost zvýšila hladina rybníku. Sněhy krátce před tím roztály a ani déšť nebyl v tu dobu výjimkou. Tudy já za běžných okolností projdu suchou nohou. Maximálně to tu občas trochu čvachtá, když je vlhčí počasí. A najednou...? A nejhorší je, že to nešlo ani obejít.


Vpravo se totiž terén svažuje lehce dolů. A ta voda tam stéká k mému údivu docela prudce. A i kdyby, naateklo by my do bot, kdybych tudy chtěla projít.


A protože fotka nemá takové grády, tak jsem to i natočila. Znovu uporozňuju, že jde o místo, kde je jindy docela sucho. 


A pak zbývá už jen jedna otázka. Odkud se ta voda bere? Zároveň je však nasnadě i odpověď. Ten rybník prostě potřebuje zvýšit a zpevnit hráz. A nebo ne. Klidně by tu mohli zasít rýži.


A nyní už zbývá poslední objekt. A to tako vrba. Objevila jsem jí před mnoha lety. Asi dvakrát, třikrát jsem u ní byla, a pak jsem k ní přestala chodit, protože se k ní těžko dostávalo. Následně jsem i zapomněla, kde roste. Potom už jsem jí ani neshledala. Až předloni jsem ji objevila znovu. A opět to byla náhoda.


A tady je ten strom focen t druhé strany. Zaujalo mě mimo jiné i to, jak v jeho koruně svítí slunce. Vypadá, jako by se tam usadilo a  odpočívalo, než bude pokračovat ve svém nebeském putování.

5 komentářů:

  1. Nádherné fotografie. Jak svítí sluníčko,vzal je vše hned veselejší. Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dodám, že to mám podobné. Máme tu mokřadní louky, kam chodím. Někdy projdu suchou nohou, jindy musím chodit po drnech a jindy to celé obejít. Když je čas jarního tání, tak se tam také jít nedá...i tak je to krása...

      Vymazat

Děkuji za komentář