5. ledna 2017

Korpiklaani - Lempo

Já miluju tuhle píseň. Je takovým zvláštním způsobem, táhlá, houpavá a přesto svižnější. Znám jí krátce a už je jedna z mých momentálně nejoblíbenějších. Byla to každopádně láska na první poslech. Finština je též nádherná řeč. Skvělý jazykolam. A samozřejmě bych to ani nebyla já, abych nepátrala, co je Lempo. Je to nějaká bytost z finské mytologie. Prý ohnivý bůh lásky a plodnosti. Co se týče písní, dozvídám se díky nim o mnoha věcech, o kterých jsem před tím ani nevěděla. A líp si je pak pamatuju, než když bych si je jen tak přečetla v sešitě. Proč mi nikdo nikdy nevymyslel píseň o výpočtu obsahu kvádru? Na základce by se mi to hodilo. Asi jí budu muset vymyslet pro budoucí generace. Člověk aby si všechno dělal sám. :-)


3 komentáře:

Děkuji za komentář