19. února 2017

Kreslení hudby 1

Ano, to slavné kreslení hudby. Měla jsem to na minulém blogu a myslím, že to jednoho člověka zaujalo, tak to musím zavést i sem. :-) Ale nevím, jestli vám budu něco kreslit na přání. Já totiž musím volit něco, co mě nějakým způsobem chytne.
A tentokrát jsem si vybrala píseň Zelená od naší okresní kapely Hamr. Jejich nejlepší kus. Nebo jediný jejich dobrý?
A to neříkám jen proto, že opěvují moje oblíbené pití. Vím že nikdy nebudou tak profesionální jako Metalica nebo Nightwish. Zpěvák tomu hlasově ani neodpovídá. Ale na druhou stranu má jedno velké plus. Když zpívá, je mu rozumět každé slovo. Dokonce i když je slyšíte naživo. A to jsem prosím nedoslýchavá.

Na obrázku vidíte tmavě zelenou rostlinu se světle zelenými květy. To divně hnědé jsou vzdušné kořeny. Asi budu víc věcí malovat vodovkami. U některých věcí to ani jinam nejde. A myslím, že když se zaposloucháte do hudby, zjistíte, že i když je to kresleno v tichu a více méně po paměti, že to tu píseň docela evokuje. I když bych ty spirálové listy mohla trochu rozvětvit. Ale to bych musela mít jiný tvar rostliny. A chtělo by to trochu víc hnědé.


1 komentář:

Děkuji za komentář