20. března 2017

Poutníci - Panenka

Poprvé v životě jsem tuhle píseň slyšela v nějaké třetí nebo čtvrté třídě, když jsme si při hudebce hráli na DO-RE-MI a nějaké spolužačka ji zazpívala. Sice dala dohromady jen první sloku a refrén, ale ta melodie., se mi tenkrát strašně líbila. Potom jsem jí léta neslyšela. Někdy mezi léty 2009 a 2011 jsem ji hledala na youtube. Bůh ví, proč jsem si na ní vzpomněla. Snad jí v noci hráli na radiu Impuls, snad ji někdo zpíval v Superstár. Chtěla si to pustit znovu. Ale protože jsem samozřejmě nevěděla, jak je to jmenuje a ani jsem neznala interpreta, zadala jsem do vyhledávače: "Tak otevři oči ty uspěchaná, dámo uplakaná". A ono nic, co by se tomu aspoň částečně podobalo. Asi jsem si holt musela nějakou dobu počkat, až to tam někdo přidá. Znáte to. Opět jsem na to zapomněla. Až do té doby, kdy jsem shlédla jeden díl toho prastarého pořadu Do-RE-MI, díky kterému se vracím do raného dětství. Jedna ženská to tam zpívala. Měla teda dost odpudivý přednes, ale to šlo v tu chvíli stranou.
A na youtube jsem opět zadala to co před tím a klikla na to první, co bylo v nabídce. Jsem zřejmě velmi trpělivý hledač. Tedy spíš čekatel. Jedno a půl desetiletí nosím v hlavě melodii a přitom čekám na příležitost, kdy si jí budu moct poslechnout v originálním znění.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář