28. června 2017

Kreslení hudby 8 - Spojení srdcí

Ano, jsem tu zase se svým kreslením při hudbě. Tentokrát jsem zvolila tuto úžasnou a milou píseň od skupiny Schandmaul. Pravda, mají ještě lepší, ale v tu chvíli zrovna tahle pro mě byla nejinspirativnější. A ať mi nikdo neříká, že němčina není hezkým jazykem. Je. Obzvláště v písničkách.
A víte, že mám teorii na to, proč si lidé myslí, že němčina je strašná, tvrdá či nějakým jiným způsobem odpudivá? Protože většina lidí zná ten jazyk z černobílých dokumentů o Hitlerovi, z hysterických řevů pološílených němčinářek a od Rammsteinů. A tato píseň je obzvláště odpudivá a krása němčiny v ní vůbec nevynikne.
Ti lidé prostě neznají Schandmaul, Faun ani Cuirinu, kterou jsem objevila teď. Takže máte úkol všechno prostudovat. To abyste se mohli chlubit, co všechno znáte. :-)



4 komentáře:

  1. Kreslení hudby jsme vždycky dělali na základce v hodině hudební výchovy a bylo to super! A snad každý kdo něco vyplodil dostal vždy jedničku, protože posuzovat naše výplody nějak objektivně po umělecké stránce asi nebylo možné .Jinak osobně si myslím, že tvoje teorie ohledně té němčiny není uplně správná. Možná u někoho to tak platí, ale já nikdy žádný film o válce a Hitlerovi neviděla a přesto se mi němčina nelíbí, protože to prostě tvrdý jazyk je. Jsou měkké a tvrdé souhlásky a němčina jich má prostě spoustu tvrdých a tak tvrdá zkrátka je. A i spousta Němců které znám jsou obecně tvrdí lidi, co mají fakt tuhý kořínek, ale nejsou to zrovna dvakrát romantici a citlivé duše. To spíš Rakušáci, ale určitě ne Němci. Navíc mám dvě kamarádky, které v Německu žijou už spoustu let a postupně z tama jdou pryč. Sami mi potvrdily mou teorii, že Němci nejsou ani trochu citliví, nejsou to romantici a když už je nějaký citlivější, tak prý má obvykle nějaké deprese nebo je emo nebo tak. Bez ohledu na můj názor rozhodně věřím někomu, kdo žil v Německu tolik let a navíc ještě když to není pouze jeden člověk...

    OdpovědětVymazat
  2. to vypadá moc pěkně. znáš antistresové omalovánky? když si najdeš nějaké, které se ti budou opravdu líbit, tak je to pak opravdová zábava a odreagování. já si u toho vždy pustím nějaký film na který nepotřebuji koukat, protože jsem ho viděla už mockrát a stačí mi ho jen poslouchat a maluji. a někdy čas přeskočí až třeba o 6 hodin a 3 díly kameňáku. uvažuji, že v následujících dnech nám nějaké své vytvory na blog, tak pak muzes mrknout, jestli by se ti něco takového libilo

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou tahle písnička od Rt je poměrně pěkná. Ono spíš záleží na hudebním vkusu...Pokud máš raději písničky od Schandmaul tak asi logicky se ti nebudou líbit písničky od Rt...ale neznám tenhle blog, tebe...a tak nevím co posloucháš. Ale jako to všechno je prostě o osobnosti si myslim..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář