24. září 2017

Weavesilk: Harmonia 2 + důležité upozornění

Ahoj. Právě dnes přišel čas na to, abych sem přidala dalších pět weavedilk obrázků. Co ktomu více říct? Asi jen to, že systém názvů se úplně stejný, jako u minulé série.

A nyní důležitá zpráva: Přečetla jsem jistý článek, který zvěstoval děsivé události. Tedy, ne že bych vůbec byla ochotná věřit někomu, kdo si říka Tomáš Marný, ale mě se přesto zdá, že bystě si to přecejen měli přečíst i vy. Koneckonců i mě se občas zdá o třetí světové válce a invazi podivných bytostí. O možné pravdivosti mých snů svědčí fakt, že se odehrávaly u nás v práci ještě dávno před tím, než jsem si vůbec kdy dokázala představit, že tam někdy budu pracovat, natož abych věděla, jak to tam vypadá. No, ať tak, či tak, udělejte si vlastní názor sami. http://tadesco.cz/dnes-noci-se-mi-zdal-sen-navratu-cest-2/

Adané



Afiko


Agavaro


Ajlia


Amagazive

3 komentáře:

Děkuji za komentář