11. října 2017

1. drabble na prání: Konec?

Tripple drabble pro Nianu
Když jsem tenkrát napsala, že miluju výzvy, ani ve snu mě nenapadlo, jak ty výzvy můžou být těžké. Tolik postav. Tolik slov, které jsem musela použít. A to všechno vměstnat do tak krátkého úryvečku. Je to tak očesané. Mělo by to i potenciál, kdybych mohla těch slov použít aspoň 900. Je zázrak, že se mi podařilo vytvořit něco, co by dávalo aspoň trochu smysl a mělo to nějakou pointu. Úryvečky prostě nejsou můj šálek čaje. Musím se to prostě ještě naučit.

Název: Konec?
Počet slov: 300
Slova: nemůžu, smrt, deprese, úsvit, zataženo, láska, přátelství
Postavy: Sayma, Tobin, Noah, Lili, Maybe
Žánr: Tripple drabble, smutné




"To nemůžu zvládnout," plakala Saima. Byla odpolední přestávka a tak se svými dvěma kamarády seděla v prázdné učebně. "On je pryč. Mou jedinou lásku si vzala smrt."
Lili ji vzala kolem ramen: "Ale Saimo, vím, že je to smutné. I my jsme měli Carla rádi. Ale musíme všichni jít dál."
"Nemůžeš se přece utápět v depresi a zanedbávat všechno ostatní. Ani naše přátelství. Chápeme, že chceš být teď sama, ale kdybys cokoli potřebovala, tak se na nás obrať."
"Nech mě, Noahu, já nepotřebuju pomoc. Já chci taky umřít."
"Takhle přece nemluv," zvolala pohoršeně Lili
"Dejte mi pokoj. Oba!" Obrátila k oknu. Venku bylo zataženo, a co nevidět začne pršet.
Do třídy najednou vtrhli Maybe a Tobin.
"No ne," usmála se Maybe. "Koho tu máme? Ubrečenou Saimu, tlustoprdku Lili a - toho divného. Jsi snad teplej, že kamarádíš s holkama?"
Tobin se zmateně zadíval na ty tři a pak na Maybe: "Hele, nepřeháníš to trochu?"
"Však si tihle ňoumové zaslouží zvednout mandle. Chtěli jsme mít rande a tihle jen zaclání."
"Tak půjdeme jinam. Nebuď tak nabručená. Třeba i venku v křoví je místo. Sice je tam zima, ale nás přece hřeje láska, ne?"
"Prosím tě, drž hubu," zavrčela Maybe a ruku zaťala v pěst. "Mám těch vtipů po krk. Už mě to nebaví. Potřebuju pořádného kluka a ne šaška."
Noah, Lili i Saima sledovali celou scénu.
"Tak to asi budeme muset skončit," pokrčil Tobin rameny. Ani šašek se nenechá pořád urážet.
"Trhni si!" zvolala Maybe a zabouchla za sebou dveře.
"Omlouvám se za ni. Nikdy si neviděla do pusy," povzdychl si Tobin.
"To nic," uklidňovala ho Lili. "Hlavně, že ses jí zbavil."
"Chová se hrozně. Je mi líto, co se stalo Carlovi, Saimo."
Saima se po mnoha měsících znovu pousmála. "Děkuji."
Noah si oddychl: "Myslím, že jsem právě zahlédl úsvit nových nadějí.

2 komentáře:

  1. [1]: drabble je takový krátký úryveček o určitém počtu slov. 100, 200, 300 atd. Podle nějakého zadání. Ani na té wikipedii ti nenapíšou víc. https://cs.wikipedia.org/wiki/Drabble

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář