1. března 2018

12. den hudební výzvy - Co si nejčastěji zpívám

Tohle trvalo, že jo? Vůbec jsem se nemohla rozhodnout. Vždyť zrovna tohle se nedá tak zobecnit. Co si sakra nejčastěji zpívám? Vždyť já si přece zpívám furt něco. Ale co nejvíc?
A tak jsem se pustila do revize sebe sama. Zjistila jsem mimo jiné i to, že já si opravdu zpívám pokaždé něco jiného. Podle okolního prostředí, podle aktuálního rozpoložení. Často se také pomocí vhodně zvolené písně ladím na lepší náladu. Když mě něco zaujme v rádiu, vystačím si s tím kolikrát i půl dne. Ale tam málokdy je něco, co by uchvátilo mojí mysl. A kolikrát se mi vybaví něco, co jsem kolikrát i dva roky neslyšela, vyvstane to na povrch a pak si to pobrukuju. No zkrátka mám dvou až třídenní období, kdy si zpívám to, a pak zase ono...
A tak mi nezbylo nic jiného, než se zaměřit na přítomnost. Co si prozpěvuju dnes?
Už od samého rána tohle. To je vám tak blbá píseň, až je geniální. A když si to neprozpěvuju, tak mi to aspoň zní v uších. Jako to obvykle dělají jednoduché melodie. A jak se pří té písni dobře vaří, to byste nevěřili. :-)


4 komentáře:

Děkuji za komentář