7. dubna 2018

BŘEZEN 2018: Můj malý pony - Příběh o Útulnocích

Víte, zdá se to až neuvěřitejné, ale tento díl seriálu Můj malý pony mě toho hodně naučil. Například mi připoměl, jak je důležité slavit svátky, které stmelují společnost, i když se zdá, že na jejich začátcích je pouhý bezcenný mýtus, který se nás snad už prakticky netýká. Že kdyby se opravdu lidi věnovali jen práci nebo učení, že by svět byl temné, studené a zlé místo.
Taky je tam ukázáno, jak zdánlivě nevinně v dětství mohou vzniknout komplexy a co to potom s člověkem (chcete-li - s poníkem) může dělat v dospělosti. Takže místo Ulice či Ordinace si pusťte kreslenou pohádku. Daleko víc vás to vzdělá. :-)

Edit z 5.7. 2020 - Video někdo odstranil, ale nezoufejte. Stejně jsem to našla. Sice rozdělené na čtyři části, ale to vůbec nevadí.


3 komentáře:

  1. na shlédnutí seriálu můj malý pony už se delší dobu chystám, mám takovéto filmy/seriály ráda. Mě zase zaujal tento díl:
    https://www.csfd.cz/film/222321-my-little-pony-princezna/komentare/

    OdpovědětVymazat
  2. už jsem se na to koukla a byl to hezký díl. Taky neslavím žádné svátky, ale někdy bych možná, možná slavila (nezavrhuju je a nevadí mi, když to slaví ostatní). Jenom mám hodně věcí na práci a když je čas a pohoda, tak to využiju, abych dohnala (svoje) "resty".

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář