7. dubna 2018

Podivné tvoření

Takto nějak vypadá mandala vytvořená z párků, rajčat, sterilovaných kapií a hnědé hořčice.
Než já to všechno poskládala, párek vystydl a já ho pak jedla studený. A ani dobré nebyly. Už je nekoupím.


Toto jsou má letošní velikonoční vajíčka. Na to modré jsem hrdá. Berveno je to vodovkami. Na to světlé je použitá i voskovka. Nahřávala jsem jí v plamenu svíčky a udělala s ní proužky.


A vajíčka v osení. Méně zdařilá fotka. Vyrostlo to nerovnoměrně. Příště to zastřihnu podle potřeby.


A tady jsem si na procházce hrála. Stavěla jsem z kamenů domeček. Víte, jak bylo náročné to naskládat tak, aby to vydrželo stát? Okolo jsem dala klacíky jako plot a do dvorečku umístila mech jako trávník. Něčím mi to připomíná takovou tu skrýš ve hře Bitefight. To možná dělá ta cestička.

4 komentáře:

  1. Ta chaloupka je prostě dokonalá!
    Pohádková chaloupka pro 7 trpaslíčků.
    Žíhané modré vajíčko je překrásné, připomíná mně tulipán!
    P.S. Proč tady nemáš emotikony ?
    Já bych se na Tebe tady usmívala.

    OdpovědětVymazat
  2. ten domeček je krásný! Když na něco takového v lese narazím, tak mě to vždy potěší (a vždy si myslím, že to vytvořili nějaké hodné děti - teď ale vím, že to může udělat i dospělý člověk a tím pádem se k tomu možná taky někdy odhodlám, díky za inspiraci).

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, postavila jsi to jako hotový palác. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář