23. dubna 2018

Trochu jako v savaně

Fotky ze včerejší procházky nejsou tak malebné, jako minule. Tenkrát jsem totiž vyfotila většinu kytek, které šly vyfotit a tento týden nerostla žádná nová. Jen jsem natrefila na modřence u cesty. Ty ještě asi zvěčněné nemám.
Já jsem ten den na procházku nebyla tolik naladěná. Vyšla jsem dopoledne, protože jsem věděla, že po nedělních pohádkách už bude vedro. A tak jsem si sebou vzala MP3 přehrávač. Ale protože jsem se bála, že přeslechnu případný traktor či motorkáře, tak jsem si hudbu pustila jen zlehka. I zpěv ptáků jsem přes ní slyšela. Ani s tou Metalicou to do hromady neznělo špatně.



Dál už na této trase nebylo skoro nic.


A také přemýšlím, jestli tyto stromy byly mrtvé už loni a nebo až letos. A byla jsem tam vůbec loni?


A borovice a trnky. Všude nějaké jsou. To jsem vyfotila na místě, kde se mi u MP3 vybila baterka. Nevadí. Zjistila jsem, že bez ní je to lepší.


A jestli vám chyběl snímek s pejskem, tak tady jeden prakticky náhodný je.


A taky se vám tak blbě fotí, když je slunce?

2 komentáře:

  1. Hezké fotky :) taky se kolikrát přistihnu, že jdu přírodou a mám v uších sluchátka ... pryč s nimi. Zpěv ptáčků a šumění lesa je o moc lepší <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář