11. června 2018

Vrbová zátoka

Tento obrázek jsem nakreslila už před nějakou dobou, ale až nedávno jsem ho znovu objevila, když jsem hledala nějaký čistý papír, abych někde mohla udělat evidenci svého oblečení. To byla taky estráda. Dá docela práci zapisovat počet triček, mikin kalhot a všeho ostatního. Pak zaznamenat, který hadr je v dobrém stavu a který ve špatném. Který je poměrně zachovalý, ale jenom se mi hnusí. Co je třeba vyhodit do koše, co dát do takového toho charitativního kontejneru, co je naopak třeba koupit. A mě to hrozně bavilo. Já nebýt tak racionální, tak se na to vrhnu ještě jednou, i když už to není třeba. Ale v psacím stole mám ještě bordel. O víkendu na to bude možná nálada. Ale tím odbíhám od tématu.
Obrázek je kreslený růžovým gelovým perem. Nevím, proč mi do ruky padla zrovna tato barva. Možná mi chyběla, možná byla jediná, co šla vyrvat z kelímku. Rozpočítadlo jsem asi tentokrát nepoužila.


3 komentáře:

  1. Když maluji s dětmi, rybník vypadá podobně. Vrba, orobinec + kachna.
    Růžová mě nepřekvapouje. To je tvoje barva.

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi, v téhle barvě má takový zvláštní nádech.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář