3. srpna 2018

V urputném vedru

A protože jsem byla o víkendu u babičky v Protivíně a neměla s sebou foťák, tak jsem si fotografickou procházku dala v úterý 31.července. Samozřejmě spojenou s mým rituálem na přivolávání deště. Musím si přece otestovat, jestli funguje, i když nehlásí pršení. Přála bych si, aby ano.

Hned ze začátku jsem potkala kropenatou slípku. Oceňuju to, jak krásně stála, když jsem si fotila. Úplná modelka.


U takového přivolávání deště nikdy nesmí chybět vodní plocha. Třeba ten rybník, který možná znáte z článku "Výprava za lišejníkem".


Tohle je takové sympatické zákoutí. Ty jeřabiny se tam úplně hodí.


A vratič. Na ten se nesmí zapomínat.


A toto je jabloň. Nikdo se asi o ní nestará a tak má dost zhovadilý tvar. Letos je na ní velké množství jablek. A jaká jsou pěkná. Ne jako ty shnilotiny na naší zahrádce. Ale jsou dost hnusná. Obvykle jsou k jídlu až tak na konci října.


2 komentáře:

  1. Pěkně zelená tráva, tu jsem u nás neviděla ani nepamatuji. Ale příroda je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář