7. listopadu 2018

ŘÍJEN 2018: Antonín Baudyš - Charakteristika znamení Panny

Minulý měsíc jsem objevila nový kanál na Youtube s názvem Příznaky transformace. A je to víc než kanál. To už je docela velký projekt. Vždycky si tam pozvou nějakého zajímavého ezoterika a jiné podobné lidi a mluví tam s nimi. Někdy si až říkám, že je škoda, že většinu těch věcí, co tam zazní, už mám načteno. Nejvíc hodnotné pro mě asi bylo video o runách a video o automatické kresbě. V tom mám ještě mezery. :) Ale to jsem shlédla až v listopadu.
Ale stejně tam mě velice zajímá všechno, co se týče mého astrologického znamení. Rovněž už jsem tak 75% věděla.
Ale byla tam jedna informace, která mě fascinovala. A to, že Andrej Babiš je taky Panna. Hned mi je o něco sympatičtější a dokonce mám i dojem, že mu více rozumím. Vždyť to, co on dělá s daněmi, já dělám s psacími potřebami, papíry, oblečením a s kosmetikou. V létě jsem si dělala velkou inventuru šatstva a zapisovala jsem, kolik mám čeho. Kolik kusů jsem vyhodila, kolik kusů jsem si nechala, kolik jsem toho odnesla do charitativního kontejneru, co jsem odebrala ze sektoru pro sváteční věci do sektoru domácích věcí. Měla jsem to čtyřbarevné, úchvatné a 100% zaevidované. Strašně mě to bavilo. Příští léto to udělám zase. Tedy jsem ještě větší blázen než on. :-D



1 komentář:

  1. Páne jo, že je Babiš Panna bych nikdy neřekla, znám jednu Pannu - tedy pána víc než mnoho let a ten mimo puntičkářství a příšerný pořádek a sterilitu též upřednostňuje samotu a nikoho si k tělu jen tak nepřipustí. Inu, zřejmě není Panna jako Panna. Spíše - panák.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář