24. prosince 2018

Luboš Odháněl - Vánoční pohádka

Na štědrý den by se slušelo přidat nějakou vánoční píseň, že jo. Když už nic jiného, tak tohle určitě. To kdyby se tu v tento vzácný a slavnostní den objevil nějaký náhodný zbloudilec a zajímaly ho přednastavené písně na bledě modrém blogu. A samozřejmě musím vybrat nějakou, kterou nikde nehrají.
Ano, máte jenom písně. Už o loňských vánocích jsem si plánovala, že tu bude nějaký ten povídkový adventní kalendář. Ale vzpomněla jsem si na to pozdě. A stejně jsem si naplánovala vědomou prokrastinaci. Tedy cílené flákání. I v práci jsem zpomalila tempo. A vesmír mi v tom pomáhá. Umožnil, aby nebylo tolik přesčasů. Díky vesmíre.
Takže adventní kalendář bude příští rok. Utvořím ho během roku. A o adventu se budu moci flákat ještě kvalitněji a nikdo to nepozná.
Taky by bylo dobré tu zavést něco jako adventní koncerty. Respektive každou adventní neděli sem dát nějakou oblíbenou vánoční píseň a nebo koledu. Ale musím si to všechno přednastavit už teď, jinak zase nebude nic.
Tak tedy přeju veselé... co veselé... ty nejveselejší Vánoce v životě a hodně štěstí, lásky a duchovního růstu do nového roku.


1 komentář:

Děkuji za komentář