29. ledna 2019

Přečtené knihy za rok 2018

No, a zase jsem se těšila, že v roce 2018 přečtu více knih, než v roce 2017. Kdosi kdysi řekl, že Bůh se nejvíc směje, když člověk začne plánovat. No zkrátka, minulý rok jsem dočetla jen tři knihy. Pár jsem jich rozečetla a už nedočetla a už je nikdy nedočtu, protože mě štvaly. Takže mám jenom tři. Nevadí. Do příštího roku si nebudu dávat žádný závazek. Závazky jsou demotivující.


1) Feng-Šuej rychle a prakticky
  • Selena Summersová
  • 181 stran
  • Literatura naučná, Dům a byt
2) Francis
  • Akif Pirincci
  • 216 stran
  • Detektivní román
3) Případ rozmarného amora
  • Erle Stanley Gardner
  • 156 stran
  • Detektivní román

4 komentáře:

  1. Jen tři? To je docela málo... ale aspoň si je pamatuješ

    OdpovědětVymazat
  2. Sice ani jednu neznám, ale Případ rozmarného amora má zajímavý název.

    OdpovědětVymazat
  3. Neblbni. Čti jenom co tě baví. I kdyby to měla být jedna kniha za rok. :) Jde o kvalitu, ne kvantitu.
    Anebo hledej jenom dobré knihy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář