19. ledna 2019

Vitalita - automatická kresba

Já jsem onehdy chtěla po dlouhé době zkusit automatickou kresbu. Že chci nakreslit něco, co by člověku dodávalo vitalitu. Pomocí meditační techniky jsem se dostala do alfa stavu. V hlavě jsem vlastně udržovala jen záměr vytvořit něco energetizujícího. Když se na to tak kouká, je to v teplých barvách, je to ohnivé, je to špičaté. Jak to ale působí na vás?

7 komentářů:

  1. Ano jako bych se zadívala do plamene. Barvy jsou teplé. Na mě to působí jako bych chtěla něco spálit, ale něco mi v tom brání.

    OdpovědětVymazat
  2. Ohnivé to je, o tom žádná. Přiznávám, že spíš než vitalita z toho na mě sálá... bojovnost?

    OdpovědětVymazat
  3. Na mňa to pôsobí odvahou, či odhodlanosťou.No, proste hrejivé farby.

    OdpovědětVymazat
  4. devil-nekomimi20 ledna, 2019 21:32

    Zajímavá kresba ale působí na mě jako by jsi hledala novou víru a naději jako by jsi potřebovala začít úplně nanovo

    OdpovědětVymazat
  5. Kresba je to zajímavá, ohnivá určitě, sálající teplo které chce ven

    OdpovědětVymazat
  6. Na me to spise pusobi jako zbran, branit se proti utoku nebo neco takoveho nez uklidnujici. Ale na kazdeho pusobi neco jineho. :)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Taky to nemá být uklidňující obrázek. Má člověka rozproudit, dodat vitalitu, zapálit vnitřní oheň, probudit chuť do života, povzbudit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář