4. února 2019

Jako v Mrazíkovi

Tímto končím s hledáním a focením míst, která jsou podobná obrázkům, co jsou ten týden v kalendáři. Jednak nejlepší fotky vyfotím, když jdu náhodnou cestou a všimnu si náhodné úchvatnosti, než když si naplánuju konkrétní místo, které zrovna ten den není úplně v pořádku (viz minulé fotky) a druhak když jsem marodila, tak jsem vynechala dva týdny focení a čas zatím vrátit nedokážu. Tento týden jsem si fotila podle svého. Člověk se opravdu nesmí svázat svými vlastními nesmysly, když se opravdu vyplatí spoléhat na kouzlo přítomného okamžiku.

Tolik sněhu jsem už dlouho neviděla. Tolik napadalo za pár hodin. Tak mě to nadchlo, že jsem musela ven.



A víte, že pod zasněženými větvemi tisu je docela hezky? A to jsem tenhle tis nikdy neměla moc ráda. To až ten den jsem si všimla, jak je skvělý. Miluji pohled skrze větve.



Tahle fotka zdá se býti černobílá, ale není. Ona jen tak vypadá. Fakt jsem s ní nic nedělala.
Jinak, ten den byste si asi fotbal nezahráli. Po kotníky sněhu je holt po kotníky sněhu.


Jako z Mrazíka.
Tohle je naše lípa. Je velice vysoká a široká, a tak se mi na fotku nevešla celá. Tedy ona by se vešla, kdybych mohla ještě o dva metry couvnout. Jenže tam byla zeď. Přemýšlela jsem, že to zkusím z druhé strany, ale nechtělo se mi tam brodit. A kdo ví, jestli by to nebylo ještě horší.


8 komentářů:

  1. Krása, krása, prostě nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si myslím, že nejlepší fotky jsou fakt momentky. Prostě přítomný okamžik dělá zázraky. A máš  krásné zázraky. Moc se mi líbí. Ta lípa , i ta jakože černobílá fotečka, prostě všechny. Já  mám tak strašně ráda, když je příroda pokryta sněhem.  
    Děkuji za kouzlení. Jo a dívat se na nebe přes větve zbožňuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou pěkné, ale já zimu zrovna nemusím, i když uznávám, že mrazíkovská krajina má něco do sebe

    OdpovědětVymazat
  4. Nejkrásnější je ta pod zasněženými větvemi tisu...

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, nádherné fotky, jen ta Nastěnka je kde?

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Taky jsem se chtěla vypravit s foťákem do sněhu... takže jsem samozřejmě onemocněla a všechno sněžení pozorovala z okna :-/
    Tis je půvabný a pohled skrz plot netradiční.

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, byla to krása. U nás dnes všechno roztálo a máme tu opět s.ágoru...

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné fotografie miluju sníh a přírodu dokonalá mrazivá nádhera mrazivá romantika miluju to

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář