19. února 2019

O chřipce

Jo, je to jasné. Rok 2019 je druhý rok 2015. Jednak to jde rozpoznat podle míry mé nemocnosti. Třeba minulý měsíc jsem měla jakousi odolnou virózu a tento měsíc mám dokonce opravdovou chřipku. Ta přišla tak náhle. V neděli ve tři hodiny měl člověk ještě 36,9 (už to mi mělo být podezřelé) a v půl šesté jsem měla už 38,5. A když jsem je přeměřovala ještě v osm a zjistila, že mi to stouplo na 38,9, usoudila jsem, že mám rozbitou termoregulaci a vzala si prášek. Přece nebudu riskovat samovznícení. Ačkoliv já se tak strašně potila, že při tom vlhku by asi nic nevzplálo.
Ráno jsem pak šla k doktorce. Po návratu jsem si zase lehla a prospala zbytek dne. Večer jsem vstala, koukla na dva díly své oblíbené telenovely, vzala si své léky a bramborový guláš, a protože se mi nějak přitížilo a začalo mi nelidsky téct z nosu, šla jsem spát znovu. Dnes už mi je trochu lépe. Až na ten kašel samozřejmě. Patrně proto, že je zase ráno, a to je teplota vždycky nižší. Měřit se už nebudu. Jen mě to rozrušuje.
V roce 2015 jsem sice chřipku neměla. Vlastně jsem neměla chřipku snad jedenáct let, a tak jsem zapomněla, co to obnáší. Proto si to musím zažít znovu. Ale je fakt, že tehdy mi taky pořád něco bylo. A všechno jsem přechodila. Letos nehodlám přecházet skoro nic. Ať se zaměstnavatel (vykořisťovatel) třeba zblázní. Na mě stejně fabrika nestojí.
On si teď vymyslel nějaké nesmyslné přesčasy. Jako v roce 2015. Mám chuť jít za ředitelem do kanceláře a zeptat se ho, proč chce své dobrotivé zaměstnance zabít. Já jeho počínání prostě vidím jako hodně nevědomý pokus o vraždu. Ale dnes nechci rozvádět svoje bludné představy. Jen porovnávám roky. A toto jsou dva hlavní aspekty, které je spojují. A já nechci druhý rok 2015. Rok 2019 si nechci zkazit svou vlastní neomaleností vůči sobě. A nepřecházet nemoci je to nejmenší, co pro sebe můžu udělat.

Zbytek já budu muset ještě vypozorovat.

7 komentářů:

  1. Rok 2019 je asi spojený s rokem 2015, aby si něco uvědomili, pochopili a tím pročistili. Všechno špatný musí jít z těla ven. Tak mi to přijde. Nemoc taky přichází, aby tě v něčem zastavila. Tedy to je můj názor.
    Takže odpočívej a buď se sebou, ať jsi brzy fit.

    OdpovědětVymazat
  2. Hele to nejsi sama také mám chřipku a máš pravdu rok 2019 je jako opakování roku 2015 což je zvláštní že to tak vidí i někdo jiný než já i když u každé je to asi v něčem trochu jiném avšak to že by to měl být rok na způsob roku 2015 mě děsí čím dál tím víc protože to začíná být hodně podobné jako tehdy ale v něčem úplně jinak ale jestli se u mě bude opakovat něco na způsob roku 2015 to mohu pak jít spáchat sebevraždu rovnou předem protože celkově ty události za poslední čtyři roky mě dostatečně zničili a rok 2015 byl to nejhorší a nejbolestivější peklo prostě můj nejhorší rok celkově a jestli se to má po čtyřech letech pořád vše srat dál tak to mrdam a spáchám sebevraždu...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Víš, já to obecně beru tak, že když zažívám situace, které už jsem zažívala několikrát, snažím se pár věcí udělat jinak, než minule. Protože jenom tak člověk zmírní a nebo změní dopady těch událostí. Jen je těžké zjistit, co a jak se dá dělat jinak. Často ale stačí jen malá drobnost. Jako třeba já, když jsem se rozhodla nepřecházet nemoci.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: já vím ale i když se to člověk snaží dělat jinak tak v něčem se prostě nikdy nezmění no u mě je to hodně složíte

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: jinak je u mě druhá bleskovka obě nevyplněné

    OdpovědětVymazat
  6. Moje poslední extrémní chřipka u mě vypukla snad před třemi lety... to jsem dostala šílenej nápad, že své tělo nebudu dopovat chemií a farmaceutiky, ale že nad nemocí zvítězím čistě přírodní silou   Nejhorší nápad, jakej jsem kdy měla, ale musím uznat, asi za to stál
    Takže místo paralenu a sirupu proti kašli jsem sáhla po podbělu a divizně tak nějak naivně jsem doufala, že to bude mít stejné účinky jako ten paralen a horečka do tří dnů zmizí... No co si budem povídat, trvalo mi skoro 14 dní, než jsem se z toho dostala. Chvilkama už jsem měla chuť se na to vykašlat a prostě sníst ten paralen, protože už se to prostě nedalo snášet
    Nakonec jsem vytrvala a světe div se, od té doby mi přijde moje imunita lepší. Žádné kašlíky, žádná horečka, prostě nic! Na bylinky od teď opravdu nedám dopustit je sice pravda, že přírodní léčba trvá o hooooodně dýl, než když si na to vezmeš prášek, ale podle mě je to pro tělo lepší, protože je nuceno se proti tomu bránit a vytvoří si na to pak imunitu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář